نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3118
-
الف
+

«سانجی بانسالی» خطاب به «سلمان خان»: یا این فلم را بازی میکنی یا هیچوقت آن را نخواهم ساخت

«سلمان خان» درباره همکاری مجدد با «سانجی بانسالی» و برنامه های خود برای آینده سخن گفت.

«سلمان خان» در جدیدترین مصاحبه اش درباره همکاری مجدد با «سانجی بانسالی» و برنامه های خود برای آینده سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سلمان خان» ستاره محبوب سینمای هند در جدیدترین مصاحبه خود درباره همکاری مجدد با «سانجی بانسالی» کارگردان کهنه کار هندی و برنامه های خود برای آینده سخن گفت.

«سلمان خان» با اشاره به دوستی چندین ساله اش همراه «سانجی» گفت : من و سانجی همیشه در ارتباط بودیم حتی زمانی که رسانه ها خبر از درگیری ما می دادند ما با هم در تماس بودیم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : در طی این سال ها هر زمان که «سانجی» تصمیم به ساخت فلمی می گرفت ، آن را با من در میان می گذاشت و من برای او آرزوی موفقیت می کردم . 

«سلمان خان» در ادامه گفت : اگر «سانجی» می خواست من در بخشی از فلم او باشم حتما به من می گفت ، مانند فلم «ساواریا» که در قسمتی از آن حضور داشتم.

وی درباره نداشتن همکاری با «سانجی» طی این سال های اخیر گفت : در بعضی موارد «سانجی» حس می کرد که من نقش را حس نمی کنم و در برخی موارد تاریخ فلمبرداری سازگار نبود .

«سلمان خان» با اشاره به این که در آینده یک همکاری دیگر هم با «سانجی بانسالی» خواهد داشت ، گفت :چندی پیش «سانجی» با یک فلمنامه نزد من آمد و گفت که یا در این فلم بازی میکنی یا هیچوقت آن را نخواهم ساخت.

او در ادامه افزود : «سانجی» گفت ان فلم را بعدا می سازیم اما اکنون می خواهم داستان عاشقانه «انشاالله» را با تو بسازم چرا که زمان بسیاری است که فلم عاشقانه بازی نکردی.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : من داستان فلم «انشاالله» را گوش دادم و در نهایت بازی در این فلم را پذیرفتم.

«سلمان خان» در پاسخ به این سوال که آیا شما معمولا برای فلم های خود از پدرتان مشورت می گیرید ، گفت: طرح هر فلمنامه ای که ما انجام می دهیم از ایده های پدرم گرفته می شود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : پدرم در صنعت فلم،معلم من است .من حس نویسندگی را از پدرم گرفتم. شما باید اصولی و اخلاقی عمل کنید.اگر این شاخصه ها را داشته باشید یک انسان شگرف و عالی خواهید بود.

«سلمان خان» درخصوص پروژه هایی که در آینده دارد ، گفت: در عید فطر امسال فلم «بهارات» را برای نمایش خواهم داشت در ماه قوس(آذر) هم قسمت سوم فلم «دبنگ» و همچنان عید فطر سال بعد فلم »انشاالله» به کارگردانی «سانجی بانسالی» به نمایش در می آید.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر